Project huis: klaar voor de vakmensen

Written by

·

Het is (eindelijk) zover: de vakmensen zijn aan de slag in mijn huis! Afgelopen weekend maakte ik het huis klaar voor de eerste vakmensen, dus tijd voor een korte klusupdate.

Klaar voor de vakmensen

Ik was meer dan een week niet in mijn huis geweest en ook afgelopen weekend was er weinig te doen. Het wachten is nu echt op de stukadoor en daarna kan ik dan weer verder. Maar voordat de stukadoor aan de slag kan, moet het leidingwerk in de keuken ver- en gelegd worden. Dat gebeurt deze week. Afgelopen weekend maakte ik het huis klaar voor deze mensen, door bijvoorbeeld de benedenverdieping even te vegen.

5 reacties op “Project huis: klaar voor de vakmensen”

  1. Kim Avatar

    Nu begint de opbouw. Zo benieuwd naar het resultaat.

    Geliked door 1 persoon

  2. Nicole Orriëns Avatar

    Wat een leuke Senseo heb je!

    Geliked door 1 persoon

  3. BookSomeTea Avatar

    Wat heb je ontzettend veel gedaan!

    Geliked door 1 persoon

  4. Liesbethblogt Avatar

    Je bent lekker bezig, lief van die senseo wel zo makkelijk. Goede kleur ook.

    Like

  5. Sas / iliveformydreams.com Avatar

    Goed bezig! En nu weer opbouwen…

    Like

Plaats een reactie