,

Een gevaarlijke plek

Written by

·

Ik kom net terug van een heel gevaarlijke plek. Waar ik was? Ik was in een online winkel. Ik was namelijk op Amazon. En ja, dat is voor mij een gevaarlijke plek…

Zoveel leuks!

Mijn allereerste kleurboek kocht ik bij de Action. Ik nam er gelijk twee mee, want ja, om de prijs hoefde ik het niet te laten. Toen kleuren een nieuwe hobby bleek te zijn, kocht ik wat nieuwe kleurboeken bij bol.com. En tóen ontdekte ik Amazon en klikte ik kleurboek na kleurboek naar mijn brievenbus. Wat hebben ze daar toch ontzettend veel toffe kleurboeken!

Ik heb op Amazon een verlanglijst met de naam ‘kleuren’. Die staat zó vol dat ik nooit alles zal kunnen kleuren wat er nog op staat;). Maar ja, kijken naar nieuwe kleurboeken is onderdeel van de kleurhobby, denk ik dan maar. En o ja, ze zijn daar bij Amazon ook niet gek hè… Dus als je kijkt naar kleurboeken weten ze dat je waarschijnlijk ook stiften nodig hebt. Dus ja, ook daarvan staan er een he-le-boel op die verlanglijst. Dat maakt Amazon een gevaarlijke plek voor mij, want voor je ’t weet, klik ik weer wat kleurboeken naar mijn brievenbus. En eerlijk? Ik heb er al (meer dan) zat.

Blijken ze nog méér leuks te hebben!

Ik dacht dat Amazon alleen een gevaarlijke plek was vanwege de kleurboeken. Maar toen zocht ik een nieuw hoesje voor mijn e-reader en ging er een wereld voor me open. Ook daarin valt er nogal wat te kiezen op Amazon.

En wat te denken van kussens om te borduren? Ik vergaap me aan de leukste creaties en wil ze allemaal maken. Waar ik ze moet laten, weer ik niet, maar ze zijn zó leuk!

Straks heb ik meer plek…

Tot nu toe heb ik me best redelijk ingehouden. Ja, ik heb een heleboel kleurboeken in huis, maar ik gebruik die ook allemaal. En toch was op een gegeven moment de la vol en toen kon ik gewoon geen kleurboeken meer kopen, besloot ik. Voel je ‘m al aankomen? Straks heb ik een hobbykamer en daar komen kasten in en nou ja, dan is er ook meer plek om kleurboeken op te slaan. Dus ja, dan wordt Amazon weer een nóg gevaarlijkere plek voor mij;).

2 reacties op “Een gevaarlijke plek”

  1. Kim Avatar

    Amazon is inderdaad een gevaarlijke plek. Al weet ik het de laatste tijd ook wel goed te ontwijken. Eerst maar die tientallen andere kleurboeken volkleuren. 😉

    Like

  2. BookSomeTea Avatar

    Je zou, in theorie, een maximum kunnen instellen. Ik noem maar wat: 100 kleurboeken, 25 kussens en 2000 stiften. Het moet immers wel redelijk blijven 😉

    Like

Plaats een reactie